Even voorstellen

Welkom op het forum. Stel je hier even voor.
Plaats reactie
KiNoBoBa

Even voorstellen

Bericht door KiNoBoBa »

Hallo allemaal,

ik ben nieuw op dit forum!

Mijn naam is Nienke, 52 jaar, en ik ben een "herintreder" wat betreft ratjes.

Vroeger altijd ratjes gehad, altijd mannetjes, maar na jaren ratloos geweest te zijn begon het weer enorm te kriebelen en heb ik, na me eerst weer langdurig heel goed verdiept te hebben en alvast een groot verblijf helemaal tot in de puntjes ingericht te hebben, twee meisjes ratjes overgenomen van iemand die door omstandigheden niet genoeg tijd meer voor ze had.
Dat is nu 3 maanden geleden en ze zijn inmiddels 6 en 7 maanden oud.

Sinds twee weken heb ik uit de opvang twee jonge dames ratjes erbij geadopteerd. Ze zijn nu bijna 4 maanden oud en zusjes. En vooral schattig 😀

Ik ben vreselijk dol op die vier meiden, en besteed zowat al mijn vrije tijd aan ze!

Ik ben enorm geïnteresseerd in goede huisvesting. Mijn (al grote) verblijf wordt komend weekend vervangen door een nog ruimer verblijf. Ik vind het geweldig om rattengedrag te bestuderen en daar op in te spelen. Ik verzin elke keer wat nieuws en merk gaandeweg dat ik weer "als een rat ga denken".

Ik heb waanzinnig veel plezier van mijn meisjes Kiki, Noa, Boukje en Barbara (Babs) en ben erg gelukkig met dit groepje geweldige diertjes!

Ik hoop veel informatie te vinden op dit forum. Hoewel ik al best veel weet door eerdere jarenlange ervaring, valt er altijd weer van alles bij te leren over deze fascinerende diertjes!

Groetjes!
JinX
Site Admin
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door JinX »

welkom! Wave
Afbeelding
Venom, Wombat, Carnage, Cú Chulainn, Demolition Man, Enoch, Firestarter, Hell's Bells, Göl & Hlökk!
Plaats reactie